Ysabella Dus? Het zou zomaar kunnen zijn dat ze niet heeft overzien wat het mentaal met haar zou kunnen doen. En dat alle andere royals het kunnen handelen betekend het toch niet automatisch dat zij dat ook kan?
Dus dat het niet alleen haar overkomt is mijn punt. Ik vind niet dat de tabloids het goed doen of zo hoor, ik vind alleen dat zij er verkeerd mee om is gegaan en het voor zichzelf erger heeft gemaakt.
Daarnaast zijn ze ook gewoon hypocriet dus niet heel gek dat de tabloids daar over schrijven.
Ysabella Het heeft hier toch juist mee te maken? Binnen het koningshuis maar ook daarbuiten als het om racisme gaat? En buiten dat heeft Harry een trauma door wat zijn moeder is overkomen en ik geloof dat hij in een interview heeft gezegd dat hij ontzettend bang is dat Meghan het zelfde lot zou ondergaan.
Ik vind het niet dom, ik vind het juist erg moedig om afstand te doen van het Britse koningshuis en dat zei de pers opzoeken is toch hun keuze? En daar ging het geloof ik ook om, ze willen best met de media praten, maar niet belaagd worden. Prima toch?
Maar het gaat niet om racisme. Als je mensen racist noemt omdat ze je niet leuk vinden dan maak je dingen niet beter, je maakt het alleen maar erger.
ik vind het niet dom dat ze afstand doen. Dat heb ik ook helemaal niet gezegd? Ik zeg dat ik het dom vind om op deze manier te klagen over de tabloids. Het is gewoon niet slim want je wakkert het alleen maar aan.
Van wat ik begrijp is dat afstand doen niet het probleem is. Het probleem is dat ze hun geld, beveiliging, titels (alle luxe zeg maar) willen houden, maar alleen het werk willen ze niet meer doen. Tja.. dat kan natuurlijk niet. En daar zijn ze boos over en gaan dan op zijn Amerikaans bij Oprah klagen over van alles en nog wat. De helft klopt niet waardoor men twijfelt of de andere helft dan wel echt waar is?
Voor mensen die drama free en met rust gelaten willen worden maken ze beetje rare keuzes.