Ysabella Mijn man en ik dachten de hele tijd waarom slaapt Z zo slecht?! Ik zie net dat er 4 boven tanden tegelijkertijd door zijn gekomen, 4!😱🤯
Cactusje Dat ik geen gaatjes had bij de tandarts terwijl ik al bijna 2 jaar niet geweest ben. Het komt wel eens voor dat ik tijdens controle geen gaatjes heb, maar nu bijna 2 jaar verder en niks!
Manque Dat ik nog steeds het idee kan hebben dat ik een good hairday heb. Ik zat net te videobellen en zag mezelf en dacht: die stoppels staan er echt supergoed bij vandaag.
Cactusje Dat mijn zoon nu pas wakker wordt.. ik heb hem om 10 uur al op bed gelegd omdat hij zo moe was, best vroeg voor zijn doen. Nu is het kwart voor 2.
Ansji Dat ons huis sinds gisteren te koop staat en er al 20 bezichtigingen gepland staan voor komende maandag t/m woensdag... Denk dat de makelaar er blijft slapen. 🤣
Huggybird Dat een collega tijdens de vergadering vol in beeld (letterlijk met alleen haar gezicht in beeld, scherm vullend) een snotje uit haar neus viste en in haar mond stopte😳
Huggybird Kyra73 sjorsje Louelle81 ik heb heel erg mijn best moeten doen om mijn gezicht normaal te houden. 😳😱🤢🤮 Ik heb meteen mijn man een app gestuurd😂 er was nóg een collega in de vergadering maar die keek net naar haar kind en zag het niet, en de andere was aan het presenteren en zag het ook niet. dat ze ook zo met haar gezicht beeldvullend in beeld zat maakte het ook niet te missen🙈 ik kan niet meer normaal naar haar kijken 😂
Huggybird Louelle81 dat deed ik toch al niet, ze maakt op het werk ook nooit het tosti-ijzer schoon, en ik ben met haar op kamp geweest en daar is het ook een smeerkees gebleken....
Rietjesbeker Dat zoon nu om 11 uur nog steeds slaapt. Normaal is hij nu zijn ochtendslaapje al voorbij, maar hij is na vannacht nog niet wakker geweest (en ik heb gekeken, hij ademt nog)