Tantetil Ik denk ook dat als je man zo lang op de pot zit dat jullie maar een spelletje gaan spelen, hij of meer vezels moet eten of last heeft van buikgriep. Maar ik zie nu ook de datum erbij....vind het wel een leuke grap!
aardbeitjes Meca het staat serieus in de Sanisale folder die ik heb gekregen. Blijkbaar willen mensen dit. De datum gaat over de naamswijziging. https://www.geberit.nl/producten/badkamerproducten/geberit-duofresh/
Rietjesbeker aardbeitjes ik wil best wel een geurloos toilet, maar ik wil geen spelletje doen terwijl de een in bad zit en de ander bezig is met serieus drukwerk. En dan maakt de kant waar ik aan zit niet uit π¬
aardbeitjes Rietjesbeker een handige functionaliteit is de app waarmee je een connectie maakt met het toilet. Als er iemand flink zit te stinken kun jij vanaf de bank de ventilator harder zetten π€£
Miek89 Softbasegaming te walgelijk voor woorden π en dan kan zo'n persoon niet eens vervolgd worden
[verwijderd] Miek89 Ik denk dat nΓemand voor zulke uitspraken vervolgd kan worden. Het is geen bedreiging, er wordt niet opgeroepen om geweld te gebruiken. Het is walgelijk en beledigend, maar we hebben geen recht om niet beledigd te worden (gelukkig maar). Dus welke wet overtreedt iemand - religieus of niet - hiermee?
[verwijderd] Mijn klinkerpad heeft kleur. Nooit geweten. Lag dr al toen ik hier, ruim 6 jaar geleden, kwam wonen. Wat een hogedrukreiniger al wel niet kan doen