Tantetil aardbeitjes wat walgelijk! Ik dacht eerst misschien is het niet echt...ik snap hier niks van.
[verwijderd] Lily draaide net helemaal door omdat ik het lef had een verfrommelde post-it weg te willen gooien. Zijn voetbal, hoe durf ik đ¤Ŗ
[verwijderd] June ik las het ook.. ze dachten dat de baby dood was. Ik heb geen idee of dat waar is, ik heb een hoop vragen, als het waar is dan is het heel erg zielig voor ze. Ik vind het hoe dan ook goed van ze dat ze zich gemeld hebben. Zo kunnen zij ook de beste begeleiding en hulpverlening krijgen die ze heel hard nodig hebben.
aardbeitjes He he, eindelijk zonder stank samen een spelletje doen đ Ik doe inspiratie op voor een nieuwe badkamer en zie deze advertentie. Hier kan ik helemaal niets mee đ
Mamabeertje aardbeitjes Hij blaast frisse lucht terug. Nou dat lijkt mijn in de winter ook niet zo lekker. Zit je daar een beetje met die frisse lucht in je nek.
Hopsatee [verwijderd] haha nee zeker niet maar @Tantetil doelt op mijn lange bad gedrag (ik zit soms 2 uur in bad)
aardbeitjes Meca het staat serieus in de Sanisale folder die ik heb gekregen. Blijkbaar willen mensen dit. De datum gaat over de naamswijziging. https://www.geberit.nl/producten/badkamerproducten/geberit-duofresh/
Tantetil Ik denk ook dat als je man zo lang op de pot zit dat jullie maar een spelletje gaan spelen, hij of meer vezels moet eten of last heeft van buikgriep. Maar ik zie nu ook de datum erbij....vind het wel een leuke grap!