June [verwijderd] wat een hoop dommigheid zeg. Je hebt nog gewoon papierbakken waar je je zooi in kan droppen. Je kan ook nog richting de milieustraat mocht het nergens passen. Bizar dat je zo kan denken...
[verwijderd] June ja inderdaad. Genoeg andere manieren om “gratis” van je papier af kan zonder er iemand anders mee op te zadelen!
Mamabeertje [verwijderd] Nou die zijn lekker bezig! June Waar kan je die punten vinden? Hier hebben ze pas door de sneeuw de papiercontainer niet gelegd, dus nu zit ik nog 4 weken met een overvolle container. Terwijl ik nog wel meer heb waar ik vanaf wil.
Toch6 [verwijderd] op deze manier hoort dat inderdaad niet. Onze buren gebruiken ook regelmatig onze containers. Maar dan zijn wij aan boord en hun zetten onze containers ook aan de straat als wij er niet zijn. Dus aan 2 kanten profijt. Zolang ze maar zorgen dat mijn afval erin kan als ik wel thuis ben
[verwijderd] Toch6 ja dat inderdaad. ik zou er ook totaal geen probleem mee hebben als het in goed overleg gaat. Maar niet zo, bij een onbekende dumpen.
[verwijderd] [verwijderd] Bij ons hebben buren een keer stoeptegels in de papier container gedaan. Kliko niet geleegd en we kregen een officiële waarschuwing van de gemeente.
Huggybird [verwijderd] hahaha goed geregeld zo! 💪 ook van de andere buurvrouw, zijn ze helemaal mal! in overleg kan van alles maar niet zo.
Huggybird [verwijderd] hahaha goed geregeld zo! 💪 ook van de andere buurvrouw, zijn ze helemaal mal! in overleg kan van alles maar niet zo.
Miek89 Mamabeertje hier dus ook 🤐 denk dat ik maar een ritje naar het recycleperron maak. Papier stapelt zich nu op in de schuur 👀
June Mamabeertje mogelijk dat het per gemeente verschilt. Maar bij ons staan ze op verschillende plekken bij de kleding en plasticbakken enzo. Ik zou op de site van gemeente of afvalophaalbedrijf kijken.
Huggybird Mamabeertje bij ons staat bij de voetbalvereniging een container waar je papier kan brengen. ook de school heeft eens in de zo veel tijd een container staan. En bij de milieustraat kun je het kwijt.
Mamabeertje [verwijderd] Daar vind ik dus inzameling van allerlei dingen behalve papier. Ja, zo'n container voor het huis voor €200 maar zo ernstig is het ook nog niet 😋
Mamabeertje June Oké, hier dus niet. Ik denk dat ik maar gewoon vraag of mijn ouders nog wat plek hebben.
Softbasegaming Mamabeertje bij ons hebben de vakken nummers en als je het terrein op rijd niet je zeggen wat je hebt een zeggen hun en nummer waar je wezen moet, super handig.
[verwijderd] Mamabeertje bij iedere milieustraat staan ook bakken voor de zaken die normaal gesproken gratis worden ingenomen (papier, glas, luiers etc) maar anders zoeken op papierbak in je wijk?