Cactusje Niet vandaag, maar gister. Ik liep terug van de markt met de jongste 2. Ik zie een man fietsen met een shag in zijn mond, nou prima zou je denken... ware het niet dat hij voor en achterop de fiets kleine kindjes had zitten!
Hopsatee Vriendin stuurt net dat ze een mail heeft van school dat haar kinderen sneeuwvrij hebben morgen 😳 Ik zou echt pissig worden zeg
Elsie89 Hopsatee hier is school open maar nog niet bekend of de taxi's rijden. Maar goed als die niet rijden ga ik haar zelf wel brengen
Hopsatee Elsie89 Dat snap ik wel. Speciaal onderwijs is dan wel lastiger met vervoeren van kinderen! hier zal het niet zijn. Op 2 ofleerkrachten na wonen ze allemaal in dit dorp of omliggende dorp/stad op 2 km. Hadden ze al gecommuniceerd dat ze dat niet gingen doen..
Hopsatee Vulpen Echt? Ik heb dan echt een verdrietig kind hier! (Plus dat ik een probleem heb morgen zit m’n agenda eindelijk weer ramvol haha)
Softbasegaming Nouja de kinderen wonen vaak wel om de hoek maar moet er ook niet gedacht worden aan de leerkrachten die vaak van wat verder komen?
Hopsatee Softbasegaming Mwah ik vind altijd dat we in NL altijd gelijk doen als we in Siberië zitten 🤣 En hebben ze daar dan de rest van de week ook geen last van denk ik dan? Normaliter zou ik het prima vinden maar nu is het wat ongepast denk ik🤣
Femkes Softbasegaming maar morgen is het al weer een heel ander verhaal. Dan is de wind gaan liggen en is alles ingereden. Dus ik vind dat je er dan op kunt voorbereiden.
Softbasegaming Hopsatee ben ik met je eens idd. Ik vind sneeuw vrij ook altijd een beetje stom Maria ik werk in de zorg die voor mij geld sneeuw vrij niet 😂. Maar snap het ergens wel alleen wel zuur dat het nu is 🤪
Vulpen Hopsatee Ja echt. Ik kan kiezen tussen de volgende middagen: Ruim een uur door de sneeuw ploegen en hooguit 1 uurtje een beetje kunnen werken (en waarschijnlijk niets omdat dochter te overprikkeld is) Lekker binnen blijven (nou ja, een van ons zal jongste nog wel moeten halen aan het einde van de middag) en een beetje kunnen werken omdat dochter dan nog wel in de tuin wil spelen of luisterboeken wil luisteren.
Huggybird Femkes in de app van mijn werk grote zorgen over morgen. maar we gaan gewoon open. Op tijd van huis en kalm aan rijden.
Softbasegaming Hopsatee ja nu was ik vrijdag op gebeld dat ik vandaag niet mocht komen want ze willen het niet op hun geweten hebben dat ik val 🥰. Dus nu dagje eerder vakantie.
[verwijderd] Hopsatee hier beginnen ze pas om 10uur ivm het weer en we moeten de mail in de gaten houden want er is kans dat ze dicht blijven