aardbeitjes Liekje81 er blijkt veel buikgriep rond te gaan begreep ik. Zag er zelfs een nieuwsbericht over.
[verwijderd] aardbeitjes Wij zitten 1500 km verderop maar hier gaat de buikgriep ook rond. Ik heb me toen ook niet laten testen, het was wel duidelijk dat het een ander virus was.
Femkes Ik krijg al twee dagen op mijn telefoon waarschuwing voor overstromingen. Ik ben me ervan bewust dat ik in theorie een groot risico loop, maar dit vind ik toch echt wat overdreven.
Louelle81 Veel buikgriep idd! Lees in het nieuws dat het een neven klacht van Corona kan zijn. Vandaar dat ze er voorzichtig mee zijn denk ik.
[verwijderd] Mijn kinderen zijn uit zichzelf naar buiten! Ik herhaal: ze zijn uit zichzelf naar buiten. Aangekleed en wel! Valt dat onder een zeldzame griep of moet ik ze laten testen? đ¯
Bloem [verwijderd] Hier zijn ze al de hele middag zoet met spellen. Bordspellen wel te verstaan. Misschien helpt het dat we van de oudste alle apparaten hebben afgenomen wegens brutaal gedrag đ
[verwijderd] Bloem ik kreeg de vraag niet eens of ze nog op de tablet mochten. đą Het was letterlijk een: de zon schijnt, mogen wij naar het schoolplein? Bizarrrrrrr...
Femkes Toch6 redelijk aan de rijn. Man en kinderen hebben net naar het hoge water gekeken. Maar ze zijn nu een jaar of 5 klaar met het verleggen van de dijk, uitbreiding van overstroomgebieden enz, dus zo spannend is het allemaal niet tegenwoordig. Gelukkig maar.
Honkeytonk Dat mijn oudste in z'n alleen z'n zwembroek een ijsje aan het eten is. Want: mama, het is zomer tijd! đ
Cactusje Niet vandaag, maar gister. Ik liep terug van de markt met de jongste 2. Ik zie een man fietsen met een shag in zijn mond, nou prima zou je denken... ware het niet dat hij voor en achterop de fiets kleine kindjes had zitten!
Hopsatee Vriendin stuurt net dat ze een mail heeft van school dat haar kinderen sneeuwvrij hebben morgen đŗ Ik zou echt pissig worden zeg
Elsie89 Hopsatee hier is school open maar nog niet bekend of de taxi's rijden. Maar goed als die niet rijden ga ik haar zelf wel brengen
Hopsatee Elsie89 Dat snap ik wel. Speciaal onderwijs is dan wel lastiger met vervoeren van kinderen! hier zal het niet zijn. Op 2 ofleerkrachten na wonen ze allemaal in dit dorp of omliggende dorp/stad op 2 km. Hadden ze al gecommuniceerd dat ze dat niet gingen doen..