Ongelooflijk zeg...
Onze water afrekening komt altijd in juni. Vorig jaar hebben we ergens een brief ontvangen dat er bij dat bedrijf wijzigingen waren maar afgesloten met "voor u verandert er niks, u hoeft niets te doen". Prima, brief doorgelezen en bij het oud papier. Klaar.
Nu heeft mijn buurvrouw daar om voor mij onverklaarbare redenen uit opgemaakt dat de jaarafrekening naar voren geschoven gaat worden en nu in februari uitbetaald wordt.
Dus, zij bericht gestuurd naar de woningbouw, waarop de woningbouw zegt: zoals altijd, in juni.
Buurvrouw plaatste hier vervolgens een screenshot van in de Facebook groep, waarop ik heb gereageerd: ik zie het probleem niet, het is toch altijd in juni?
Nu is ze laaiend op mij omdat ik niet net zo boos en verontwaardigd ben. Ze is met een aantal medebewoners aan het rellen op de Facebook-pagina van de woningbouw. Ik werd beschuldigd van een gebrek aan empathie, waarop ik heb gereageerd dat het gewoon een verschil van mening is en ik mijn emoties niet ga aanpassen omdat ze dat verlangd van mij, waarop ze boos de oorspronkelijke post verwijderde en me op alle kanalen geblokkeerd heeft ๐คทโโ๏ธ