Ansji [verwijderd] Het is ook geen carport!! Maar een βpergolaβ. Iets met afgewezen vergunning...π€«
Vulpen 2x verbaasd: Oudste bleek gelijk te hebben met haar bewering dat ze een kentekenplaat met een M gezien had. Ik dacht dat die niet bestonden, maar kennelijk komt het toch wel voor bij voertuigen van defensie. De grammatica die jongste hanteert. Volgens mij zeggen de meeste kinderen van bijna 2: 'appel', 'appel eten' of 'naam appel eten', afhankelijk van hoe snel ze zijn met hun taalontwikkeling. Maar jongste zegt: 'appel eten ik' π Ik had al eens heel blij gepost dat ik voor de eerste keer had gehoord dat ze haar naam zei, sindsdien heb ik het misschien nog één of twee keer gehoord maar verder niet. Het is dat ze zo'n prachtige naam heeft, anders zou ik nog denken dat het daarmee te maken had π
Miek89 jongste (2,5) mama, mag ik een marshmallowkoekie? Asjeblieieieieieffft mama? Ik heb dus nog nooit dat soort koekjes in huis gehad, weet niet eens of ze bestaan π
Ansji [verwijderd] Mij verbaasd dit niet echt meer, mijn ex is nogal fan van Arnold, ja echt π, en ik heb wel meer verstandige comments van hem voorbij zien komen! Voor een Republikein...π
Nescio [verwijderd] als gouverneur van CaliforniΓ« heeft hij wel meer wijze dingen gezegd, oa over klimaatverandering. Californie is ongeveer de groenste staat van de VS en toen Trump aankondigde dat hij uit het klimaatakkoord zou stappen, was zijn reactie al dat zijn staat het huidige groene beleid gewoon zou verderzetten.
Softbasegaming Niet alleen vandaag maar wat zijn er belachelijk veel mensen jarig rondom 20 april π
[verwijderd] Softbasegaming in mijn omgeving is vrijwel iedereen half november jarig. Brabant he, carnavalskindjes π
Sevenof9 Softbasegaming ja mijn vriend en ik ook allebei en op mijn vorige werk naast mij nog 4 collega's. Zijn allemaal verwekt op vakantie π€ͺ