Mijn verbazing (en gigantische irritatie) was over de stompzinnigheid van onze psychiater. Die vond het nodig om mij en een collega via de mail er van langs te geven op een manier, wat niks met professionaliteit te maken heeft. Conclusie 1 van haar was dat adhd niet bestaat en dat de client ons gemanipuleerd heeft om ons te doen geloven dat hij dat heeft. Conclusie 2 was dat ze niet van plan was om mee te werken aan het voorschrijven van drugs.
Behalve dat ze de een na de andere stompzinnigheid uitkraamde had ze het onderzoek duidelijk niet gelezen. De ADD was tien jaar geleden elders vastgesteld. Er lag helemaal geen vraag naar ADD medicatie. Hij kwam nu voor iets anders in behandeling. Nee, het zou een verslaafde zijn en wij waren erin getrapt. Ze had hem toen nog niet eens gezien. Ze heeft hem vervolgens doorgestuurd voor elektroshock therapie WTF! Serieus zonder eerst enige andere vorm van behandeling uit te proberen?!? Ik ben echt woest en ik heb terug gemaild dat ik donderdag een face to face gesprek hierover wil en dat ik hier niet akkoord mee ga. Ik zie nu al op tegen dit gesprek, maar deze strijd wil ik wel gaan strijden πͺ.