Dat ik me blijkbaar zó vergist heb in welke begeleiding ik kon verwachten van een dietiste van het Erasmus inzake zwangerschapssuiker....
ik had toch op zijn minst verwacht dat zij zelf met suggesties zouden komen voor alternatieven of even kijken naar de totale hoeveelheid koolhydraten oid wanneer mn waarde te hoog uit kwam....en dat ze daar dan vervolgens advies in geven en kijken wat die aanpassing dan voor effect heeft op de suikerwaarde. Waarom moet ik tenslotte anders nog de dagcurves doorgeven en bij te hoge waarden aangeven wat ik precies heb gegeten en gedronken 🤔🤔
Welnee. Zoek t zelf maar uit, daar komt t op neer 😒
ik zet er expres uitgebreid bij wat voor brood ik bijv eet, want ik eet ook nog eens glutenvrij dus dat maakt t allemaal al lastiger in het dagelijkse leven. Zodat zij dat snel opgezocht kunnen hebben.
Bij het 1e consult had ik van te voren foto’s gemaakt van de voedingswaarden van de producten die ik eet, maar die hoefde ze niet te zien 🤷🏼♀️ En nu gaat een collega zitten zeuren. Ja uhh hallo ik doe ook alleen maar wat jullie zelf gezegd hebben hoor 🤨🤨