Over een vrouw die speciaal van haar fiets afstapte om ons te vertellen dat we beter aan de andere kant van het fietspad konden lopen. Ik zeg: 'Dan kunnen we niet zien wie er aankomt.' 'Nee,' zegt zij, 'Maar zij kunnen jullie wel zien en nu moet ik om jullie heen rijden.'
Natuurlijk valt erover te discussiรซren wat beter of veiliger is, links of rechts lopen op een fietspad, maar kom op hรฉ, mijn vrouw is bijna 38 weken zwanger, ik had een enรณrme doos bij me die we naar het postkantoor gingen brengen en onze dochter is van het type 'nu laat ik even je hand los om lekker naar de andere weghelft te rennen', dus laat het dan gewoon even aan ons over om te beoordelen wat het veiligst is en als het je niet zint, haal ons dan gewoon in, maar stap niet speciaal af om ons de les te lezen, thank you.
En verder verbaas ik me al de hele week over dat ik over zo'n 2 weken (of eerder...) weer een baby'tje in mijn armen zal houden, ik kan me daar toch nog weer weinig bij voorstellen en vind het zรณ spannend...