[verwijderd] Hooyo-shimbir Wat [verwijderd] en Toch6 zeggen. Ik zou het raar vinden als jij zomaar met een ladidah-houding maar het ziekenhuis kon gaan zonder dat het je energie kostte.
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat is ook helemaal waar rationeel weet ik dat, alleen voel ik mij echt een enorme aansteller. Iets met veroordelen van eigen emoties ๐ (daarvoor volg ik wel act therapie voor gelukkig)
[verwijderd] Hooyo-shimbir Ik snap het helemaal. Alleen doordat je die emoties veroordeelt, kost het je denk ik nog meer energie. Lijkt me nuttig om het daar in therapie over te hebben inderdaad.
Vulpen Wauw, jongste zit hevig 'schommel' gebarend voor de deur en krijgt nu een driftaanval omdat we niet naar de speeltuin gaan.
Miek89 Ysabella oh ik heb tranen met tuiten gejankt toen de kraamzorgster de deur achter zich dicht deed ๐ En ik vond het ook eng hoor, ineens 2 kinderen. Maar je komt vanzelf in die flow. Straks weet je niet beter ๐
Ysabella [verwijderd] ja dat is waar, ik moest echt even mijn tranen inhouden van mezelf haha. Het voelt alsof we nu in het diepe gegooid worden met ons eigen kind. ๐๐
Rietjesbeker Ysabella dat gevoel had ik ook toen ze na de tweede weg ging... En na de eerste was dat echt veel minder. Maar je gaat het echt goed doen, je vind je ritme wel. Het is ons ook gelukt (met soms een keer extra tv voor de peuter, komt ook wel weer goed)
Ysabella Rietjesbeker gelukkig is het herkenbaar, ik vind het allemaal best spannend 2 kinderen. ๐ Ik stel mezelf elke keer de vraag hoe ik dat allemaal moet gaan doen. Zo stom, terwijl zoals jij zegt het echt wel goed komt.
Toch6 Ysabella komt wel goed. Af en toe zal 1 van de 2, of beide, huilend wachten maar daar krijgen ze ook niks van is mijn ervaring ๐
[verwijderd] Ysabella het is ook spannend! Er zitten dagen bij waar het gewoon onmogelijk lijkt; De baby die de hele dag niet wil slapen maar wel moe is, jij die doodmoe bent, een peuter die negatief aandacht vraagt. Maar langzaam wordt het ook beter en makkelijker. Rรฉmy is bijna 3 maanden en het is een heel stuk beter ๐
Ysabella Toch6 [verwijderd] Miek89 Ik heb de vuurdoop al gehad. N. Was helemaal doorgelekt en moest onder de douche. Z mee naar boven, dramaaa met N maar het is gelukt. Nu heb ik wel wat vertrouwen in mezelf gekregen. ๐
Vulpen Ysabella Kan N al in z'n eentje de trap op en af? Want dat scheelt echt zo veel! Het zal allicht nu megapittig zijn maar het wordt beter naarmate ze meer kunnen/je meer gewend raakt, echt! Heb je nu alleen nog niet veel aan ๐
Ysabella Vulpen ja die kan in zijn eentje de trap op en af, al vind hij de trap af nog wel een beetje eng. Dus dan breng ik N maar beneden terwijl Z nog in zijn bed ligt, dat lijkt mij het veiligste. Ja precies, met de tijd raak ik er wel aan gewend. ๐
Toch6 Flink geobstipeert telkens dus ik dacht gisteren "ik pak glas gewone melk, dan komt het wel" (lactose intolerantie). Nog geen kramp gehad ๐ฒ dat gaan we vandaag dus weer proberen.
[verwijderd] Kleine R heeft de nacht doorgeslapen!! Om 19u zijn laatste fles, om 20u zijn nacht in. Vanmorgen kwam hij pas om 5.30 !!!! ๐๐
[verwijderd] Cactusje Ja! Hij was al een week of 2 aan het rekken. Eerst 5 uur, dan 6, toen 7 en vannacht dus zelfs 10 uur! Miek89 heel fijn inderdaad! Ik heb gewoon hoofdpijn van het vele slapen ๐