Hoi allemaal,
Een aantal van jullie hebben mij erg goed geholpen bij mijn vorige paper over gespreksvoering in de hulpverlening! Het resultaat was een 9,2!! Super gaaf dat ik zoveel input kreeg.
Nu moet ik aan mijn allerlaatst, maar moeilijkste, verslag beginnen... Ik zie er als een berg tegenop. Het verslag gaat over hulpverlening in gedwongen kader en richt zich met name op jeugdreclassering. Ik moet van een bepaalde gemeente de cijfers in kaart brengen en 3! mensen interviewen die hiermee te maken hebben gehad. Dit mogen ex-cliënten zijn, maar ook hun familieleden of een reclasseringswerker jeugd.
Deze informatie moet ik uitwerken en afzetten tegen de literatuur (en dit vergelijken met 2 andere gemeenten en 2 andere landen). Dan een projectplan maken waarbij ik aanbevelingen geef om de knelpunten te verminderen. En mijn eigen visie hierop schrijven.
Meestal zie ik door de bomen het bos niet meer maar wanneer ik dit stap voor stap ga doen, kom ik (hopelijk) een heel eind.
Dus, is er iemand die mij kan helpen om te komen aan 3 mensen die ik wat vragen (via de mail) mag stellen die te maken hebben gehad met jeugd reclassering? Mag dus ook als je broertje ofzo er mee te maken heeft gehad. Of als je iemand kent die in de reclassering werkt... Ik zou op dit moment met alles geholpen zijn!
Alvast bedankt voor het lezen🙂