[verwijderd] Kolonisten van Catan. Blijft hier een topper. En als we het met de vriendinnen spelen kan het ook best hilarisch zijn 😂
Sweetl Kolonisten van catan (kaartspel met zn 2e. Bordspel met 4) monopoly, risk en mens erger je niet. Oh en party en co verschillende varianten! Wij spelen graag spellen met vrienden!
Madeliefje06 Cards against humanity is zeker een aanrader! Zijn ook veel uitbreidingssets. Verder monopoly en risk. We hebben ook een aantal keer Nonsense gespeeld, ook leuk!
Steenbokje Kolonisten van catan met stip op nummer 1, verder hebben we nog monopoly, risk, scotland yard, pimpam pet voor volwassen, wie is de mol, knowing me knowing you.
Meca Geen bordspellen maar Wizard is leuk. Of Black Stories, dit zijn raadsels die je op moet lossen met alleen ja en nee vragen. Edit: je hebt ook nog een bordspel dat je een ding om je hoofd krijgt. Je krijgt 90 seconden om zoveel mogelijk woorden of zinnen te raden. Dit kan met 1 woord zijn of je mag alles zeggen. Napoleon heet het.
Deliana Saboteur (wel een kaartspel) Geen ja, geen nee (bordspel) Tik tak boem is misschien ook nog een leuke optie En een beetje suf misschien, maar Uno is ook leuk met een groep. Duurt ook niet zo lang 😀
Skye Who is the dude! En Cards against humanity, maar dat is mij soms net TE.. en ik ben best sarcastisch en grof kwa humor.. scheelt misschien dat ik het de keren dat ik het speelde met merendeel mannen speelde 🙈🤣
[verwijderd] ik heb vandaag nog een spel gekocht de '80 '90 '00 quiz. op de doos stonden vragen als waarmee kon je vroeger een casettebandje terug spoelen. Je speelt het in team, zag er leuk uit en misschien halen we leuke herinneringen op tijdens het spelen met zulke vragen. Met de mensen met wie ik het ga spelen ben ik al bevriend vanaf mijn 12e.
WestCoast Wij spelen super veel boardgames. Zoek je een game dat je gewoon op een avond samen kan spelen met je man? wij vonden Panadamic Legancy echt de leukste spel in jaren! Je speelt samen en elk spel is anders. Super tof
[verwijderd] WestCoast nee was meer op zoek naar een spel wat met een groep mensen (minimaal wel 8) te spelen is. Eventueel in teams. Ik ben zelf monopoly fan maar bijna al mijn vrienden vinden dat heel stom.
1986Lynn WestCoast ik zie een blauwe en rode versie seizoen 1 en een seizoen 2. Welke hebben jullie? Ik ben volgende week jarig en denk dat ik deze ga vragen 🙂
[verwijderd] Dat Cards against humanity is ook lastig verkrijgbaar zeg. Kan alleen de uk versie vinden..
Tuttekop [verwijderd] Ik heb Cards Against Humanity ook nog niet in het Nederlands gezien. De enige Nederlandse versie was 'home made' en die moest je zelf printen en uitknippen. Maar dat is al wel een aantal jaar geleden.
Pimpelmeesje Ik vind Escape room ook leuk, speel je ook samen ipv tegen elkaar (voor sommigen beter). Alleen: het zijn 4 spellen, als je ze gespeeld hebt dan is het niet leuk om het nog eens te doen. Kan je ze wel nog eens spelen door een paar dingen uit te printen, dus je kan het spel doorgeven/ verkopen.
[verwijderd] Musti ik zag gisteren in de winkel een spel met op de doos keessen maar dat leek verdacht veel op mens erger je niet. Kan dat kloppen?
Aries [verwijderd] Het is geen bordspel, maar met een grote groep volwassenen vind ik De Weerwolven van Wakkerdam heel leuk.
Pimpelmeesje [verwijderd] ja dat klopt, maar dan met kaarten erbij. Bij ons is dat altijd heel erg grappig met een groep, maar weet niet of het kan met 8 man
Musti [verwijderd] klopt idd. Maar dan met kaarten erbij, wat andere regels en veel spannender/grappiger 🤣 Het is trouwens met een Z kwam ik achter.
Famofthree het expeditie robinson spel vind ik ook leuk om met wat oudere kids te spelen en levensweg is hier ook een kinder favo.. Verder met volwassenen monopoly en het mad spel, hotel blijft ook leuk.
Youtan Who’s the dude! Echt hilarisch! Ik heb me vorig jaar met oud en nieuw rotgelachen. Mijn man houdt niet van spelletjes en die werd me toch fanatiek met een opblaaspop...