Ik heb sowieso totaal geen zicht hoe de komende maanden eruit gaan zien, maar ik heb mijn vader en zijn vrouw (Schotland) al sinds de bruiloft niet gezien, dus ik hoop heel stiekem dat zij en wij naar hun huisje in Frankrijk kunnen, dat is voor man (net) haalbaar en dan kunnen ze Charlie ontmoeten
Totaal geen zin π€·π»ββοΈ
Ik heb nog geen idee. Een vriendin wil heel graag naar Zuid-Frankrijk, ze zijn daar vorig jaar ook geweest, maar nu boeken durf ik eigenlijk niet. We zijn vorig jaar in BelgiΓ« gebleven, twee weken naar zee. Op zich was dat prima, en het zou dit jaar ook weer kunnen maar dan naar de Ardennen. Hier hebben we gelukkig niets gehoord van testbewijzen,d us hopelijk blijft dat zo.
[verwijderd]
Pimpelmeesje die camper, dat is iets waar ik al jaren over loop te roepen (voor corona) en hij loopt echt al jaren te roepen dat hem dat totaal niet trekt
Het is maar om aan te geven dat ik dus echt geen zin heb in vakantie, als we niet zijn familie kunnen zien. (Btw, hun bezoeken met camper is 2500 km heen, 2500 km terug )
En als we ze niet kunnen zien in de zomer, tja dan hoeft vakantie ergens anders voor mij gewoon niet.
Dus ja, dan plan ik liever niets
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wij willen heel graag naar Nederland. Wilden eerst met kerst, dat lukte niet. Daarna februari, dat lukte ook niet. Toen april, zeg maar nu, maar dat lukt ook niet. Hopelijk van de zomer.. ik heb mijn familie al bijna een jaar niet gezien Sommige familieleden al anderhalf jaar niet
[verwijderd]
[verwijderd] ik voel met je mee
Mijn schoonouders hebben hun kleinzoontje voor het laatst gezien toen hij 8 maanden was...
Volgende week wordt hij 2. Zoveel gemist van zijn hele ontwikkeling
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Whoop whoop!!!
mijn man is ineens van gedachten veranderd nu hij ziet hoe snel het gaat met vaccinaties en we hebben dus net vliegtickets geboekt om eindelijk naar zijn familie te gaan.
Weliswaar pas de eerste week van september maar toch!
Duurt nog 3 maanden, maar gewoon het feit dat we geboekt hebben, is voor mij reden een flesje bubbels openbare trekken hoor!
[verwijderd] Jeej! Wat ontzettend fijn voor jullie!
[verwijderd] wat fijn!!
[verwijderd] hoera!!
[verwijderd] jeej wat fijn!