Manque we hebben ineens heel veel informatie gekregen over de middelbare school van de oudste en daar veel gesprekken met school over gehad. Hij krijgt wat hulpmiddelen en extra mogelijkheden zodat hij het hopelijk fijn kan hebben op school. Ze hebben een soort villa waar hij heen kan gaan als het te druk wordt. Hij krijgt een pasje die hij aan de leerkracht kan laten zien en dan kan hij zonder uitleg ter allen tijde de les uit lopen, hij krijgt extra huiswerk begeleiding, elke leerkracht krijgt een overzicht met tips (niet onnodig aanraken, duidelijk zijn, geen lul verhaal er omheen, alles via de mentor laten lopen ipv 100x uitleggen aan hem als hij iets niet snapt) etc. Dat is daar gelukkig heel normaal dus ik ben er niet zo bang voor, maar het is wel heel veel ineens.
gezeik op school over schoolkamp (vooral ouders die overal drama over maken). Eerder dacht ik; f*cm it, stel je niet zo aan. Nu denk ik; oké, ik mail de school ook wel.....
Nieuwe leidinggevende op het werk terwijl ik met mijn oude juist een goede band had. Deze is ook prima hoor maar ik ken hem niet en dus weer opnieuw beginnen.
Verder best kleine dingen maar alles stapelt zich op en soms kom ik er dan helemaal niet meer uit. Dat is niet altijd hoor, ik loop niet met een lang gezicht door het huis😂 maar het vreet wel energie