Hoe gaat het met jullie?
Mijn batterij was dankzij het lange weekend aardig opgeladen maar we zijn donderdag en vandaag is hij weer leeg. Ik ben moe, geïrriteerd, hoofdpijn is terug en heb geen zin om wat dan ook te doen. Ik ben opnieuw totaal niet productief, al een geluk dat ik gisteren en dinsdag aardig door heb kunnen werken, anders kwam ik echt achter.
Maar jeetje man. Ondertussen staan er wel leuke dingen op de planning:
-teambuilding bij 1 van mijn collega's thuis, met lunch
-bezoek van mijn ouders (afgelopen weekend ging niet door omdat de oudste wat hangerig was en verkouden en we wilden het risico niet nemen)
Ergens naar uitkijken helpt, maar de dag blijft zich voortslepen. Weer die computer aan de keukentafel, de boodschappen, de was doen, het opruimen, het niet weten wat te koken, dan toch gaan koken... eer dat de kinderen in bed liggen voel ik me een beetje rustig.
Ik merk ook dat ik me totaal onnodig druk maak om nutteloze zaken. Zoals het feestje van de oudste, al die voorbereidingen! Stress! Straks vinden ze het saai/niet leuk. Etc. etc.
En de middelste had al een week geleden afgesproken met een vriendinnetje voor de zondag hierna, maar in dat weekend komen mijn ouders ook. O nee! Gaat dat wel samen? Mag dat wel, coronagewijs? Hoe zou die moeder het vinden dat ik het afzeg? Of hoef ik het niet af te zeggen? etc. etc.