Mijn mentale onrust is vooral afkomstig van mijn werk.
Ik merk dat ik niet meer op mijzelf durf te vertrouwen in mijn werk. Ik kijk meerdere keren per uur mijn mail (vrij of niet) bang om een mail te krijgen met wat ik verkeerd heb gedaan. Bang dat andere denken dat ik niet bekwaam ben.
En ik kan er voor kiezen die niet te lezen, maar dan word ik nog door collega's geappt of ik mijn mail wil lezen. Of collega's appen gewoon hun vraag ipv mailen.
Daarnaast gaat het rooster van mijn man op de schop. Hij had normaal een rooster dat zich iedere 4 weken herhaalde met vroege en late diensten, dit gaat met ingang van volgende week over naar een 3 wekelijks rooster met alleen late diensten.
We hebben zΓ³ veel oppas nodig. Dit wil ik gewoon niet voor onze zoon.
Want door het hoge ziekteverzuim op mijn werk krijg ik voornamelijk late diensten.
En nu alle regels versoepeld worden, wilt iedereen ineens weer afspreken en zijn mijn dagen ineens weer vol. Iets waar ik voor corona ook enorm tegenaan liep, maar nu ik niet lekker in mijn vel zit nog meer tegen aan loop.
Ik weet dat bovenstaande misschien chaotisch overkomt, maar ik vind het gewoon moeilijk alles te benoemen.