Tantetil [verwijderd] geen idee, ik denk op de hoogste stand. Ik ga morgen proberen op een lagere stand want ik wil broodje ei met minimale inspanning.
Lovely83 Mijn lifehack heeft te maken met het vouwen van hoeslakens. Nooit geen ruzie meer met die dingen. https://youtu.be/2LFTqKws0VQ
Mamabeertje Lovely83 Het ziet er geweldig uit. Alleen krijg ik dat soort dingen toch nooit zo mooi voor elkaar.
Cactusje Lovely83 Die heb ik wel eens geprobeerd, maar volgens mij krijg ik daar de handigheid gewoon niet in. Ik vind mijn hoeslakens ook best strak opgevouwen op de manier zoals ik het doe.
Ysabella Een ei in de magnetron garen is ook een goede lifehack om je magnetron vervolgens schoon te maken. ๐ฌ๐
Sevenof9 Misschien doet iedereen dit wel, maar ik heb standaard een plantenspuit in de kast staan met water en een scheut allesreiniger erin voor als ik snel iets niet schoonmaken. Veel handiger dan een emmer sop.
Lovely83 Sevenof9 ja heb ik ook! Wat ik ook een lifehack vind is een familie agenda! Zonder functioneer ik niet meer, alles staat er in van afspraken tot schoonmaakschema.