Nescio ik had toen het geluk dat ik een vriendin in Düsseldorf had wonen, dus ik kon dan vrijdagavond daarheen, bij haar overnachten en de volgende ochtend door naar München waar ik werd opgehaald en het laatste stuk verder met de auto. Maar heb er nog steeds nachtmerries van, nooit meer 😬
Die investeringen zijn dan echt noodzakelijk, maar dat zie ik niet gebeuren.
Offtopic: ik ben ook een keer met de Après ski trein geweest, onder het motto misschien wordt het dan beter. Met je dronken kop dansend over een wissel is niet te doen 😂
Maar even serieus, ook buiten Europa, waar ligt de grens? Ik zag iets over toeristische reizen eens in de 10 jaar, maar wil je dat doen met relaties en families? Mijn stiefmoeder woont in Indonesië, mijn vader is nu al depressief door corona dat hij haar zo lang niet gezien heeft. En mensen die (nog) niet getrouwd zijn? Gaat dat fraude in de hand werken (zoals je ziet bij greencards op Amerikaanse tv) of gedwongen huwelijken?
Hoe zit het met armere landen die leven op toerisme?
Nouja, zo veel vragen. Ik snap dat milieutechnisch gezien vliegen ruk is hoor, maar ik denk niet dat de antwoorden hem zitten in het beperken van vliegen.
Shit als aliexpress mag van mij wel afgeschaft worden/Andere regels voor komen.