[verwijderd] Hi dames, Ik ga de kinderwagen verkopen en ik wil graag een goede buggy kopen. Ik ben op zoek naar tips, waarop te letten en tips voor goede buggy's. Ik vind belangrijk: zitcomfort voor mijn dochter. Bijv een dagje dierentuin moet er ook mee kunnen. goed op te vouwen ivm weinig opbergruimte.(Lichte voorkeur voor een langwerpig pakket ipv vierkant). bandjes die demping geven, dus geen plastic rommel. moet ook lekker lopen voor mijn man van 1.94m. Thanks dames!! Budget ongeveer 200, max 300 euro.
Elsie89 Wij hebben een chicco liteway al jaren naar tevredenheid. Wij zijn echter allebei niet zo lang dus hoe het loopt voor iemand van 1.94 weert ik niet. Wellicht kun je een afspraak maken bij een babyzaak om even te passen?
Pietje1987 Wij hebben een maxi cosi gia. Mooi ding, rijdt als een zonnetje. Ik vind wel dat er redelijk snel krasjes op komen, maar verder geen klagen. Oh wij zijn ook allebei niet groot, dus dat is een kwestie van even meten/testen.
[verwijderd] Woow die maxi cosi was nu vet in de aanbieding bij prenatal en uitverkocht. Hij lijkt me wel mooi zeg. Ik ga sowieso een afspraak maken bij een babywinkel hoor. Maar ik wil even weten waar ik op moet letten.
Pietje1987 [verwijderd] kijk vooral even naar de hoogte en of hij goed in je achterklep past. Verder is alles wat we van maxi cosi hebben altijd prima, en onze ervaring met deze is dus ook positief
Hopsatee Pietje1987 Hij lijkt mij mooi maar onhandig dat het geen paraplu buggy is. Handiger op de fiets of op vakantie tussen de voor en achterbank in. Anders zit de kofferbak gelijk weer zo vol 🤣
Pietje1987 Hopsatee ja dat is zeker een nadeel! Maar ik haaaaat paraplu-buggy’s (en dan vooral het duwen). Ik heb graag een brede duwstang! Ook lijkt deze mij comfortabeler dan de meeste paraplu buggy’s 🙂
Hopsatee Pietje1987 Ja eens! Maar ik gebruik zelf de kinderwagen tot 3 jaar en de buggy is meer voor erbij op vakantie bijv. Want de kinderwagen zat inderdaad veeeeel fijner
Cactusje Ik heb dus geen idee wat een paraplu buggy is😅. Verder geen tips voor een buggy, wij gebruiken de wagen tot ze zelf prima in staat zijn om flinke stukken te lopen of er gewoon echt niet meer in willen.
Hopsatee Cactusje klein opvouwbare buggy die je mee kan nemen op de fiets of op vakantie zonder dat het een heel pakket is. Ik had een Koelstra mee in het vliegtuig toen de jongste 10 maanden was. Was maar goed ook want dat ding kwam gehavend terug. Beter dan m’n bug-a-boo. En toen hij bijna 2 was gingen we naar Toscane en nam de bug A boo de halve achterbak in beslag wat niet echt handig is voor 2 weken vakantie met zijn vieren dus buggy mee en tussen voor en achterstoelen ingelegd. Toch handig als ze moe worden tijdens struinen in een stadje. En standaard achter in m’n auto zodat vanaf een jaar als ik boodschappen moest doen ik niet die hele kinderwagen mee hoefde te zeulen. Vanaf 3 lopen ze ook of met de loopfiets.
Nescio We hebben nooit een buggy gebruikt, ze zaten hier tot 2 jaar ongeveer in de kinderwagen. En daarna was het zelf lopen of met de loopfiets.