Toch6 Nog even alles wegwassen vanmorgen, straks komt broer helpen om wasmachine en droger eruit te halen. (Weekend aan boord dus vandaar nu helemaal leeg maken) En dan nu gaan twijfelen of ik alles wel goed heb uitgekozen enzo...
Toch6 Overigens was m'n zalmroze kozijn met van dat gelige gebroken glas (if hoe heet dat? Niet echt gebroken maar tegen inkijk) wel het puntje op de i. Sinds dit nieuwe witte kozijn/raam erin mis ik kleur
Toch6 Dag douche 😄 Bad is meer werk, is ingemetseld ipv schotje met tegels ertegen. Maar waarschijnlijk hoeven van de 4 muren er maar 1 kaal ivm deurpost (tegels lopen gelijk daarmee). 1 muur moeten ze nog overleggen ivm scheur
Femkes Toch6 ligt aan hoe lang de pauzes duren. Officieel heb ik op een 8-urige werkweek 's ochtends en 's middags 2x een kwartier betaald pauze en 1 keer een half uur onbetaald.
Toch6 Femkes vast bedrag. Voor de rest werken ze wel door hoor vind ik. Het viel me gewoon op 😄 en net als met sloopwerk snap ik het ook wel. Veel stof, hoop gesjouw. Inmiddels is de 2e muur ook betegeld 😃
Toch6 En... we hebben weer een bad 😄 3e muur ook betegeld nu, 4e half. En eindelijk de lelijke verwarmingsbuizen uit zicht. Zitten nu in de vloer ipv voor de muur
Toch6 Femkes ook icm douchen? Op het brede dtuk komt nog een scherm zodat dat als douche gebruikt kan worden Lovely83 man kreeg saunagevoel erbij zei hij 😄 missie geslaagd dan, ik moet er rust en ontspanning kunnen vinden
Femkes Toch6 ja, juist ook icm douchen. Je douchet gewoon lekker ruim en kan ook heerlijk badderen. Ik vond het ideaal.
Toch6 Femkes top. Daarom heb ik deze gekozen. Bad en douche is erg krap dus wilde een combinatie want geen bad met kinderen vind ik ook niks. Als het weer moet 🤪 wil ik gewoon een ruime douche, zonder bad aangezien we dan richting bejaard gaan 🤪
Femkes Toch6 dat was ons idee ook (hoewel we geen kinderen hadden toen). Een bad is met kinderen gewoon zo fijn en zelf vind ik het ook wel eens fijn. Maar douche en bad apart paste bij ons echt niet. Dit was een ideale manier om beiden te hebben. Als je op een gegeven moment moeilijk over de rand stapt, dan ben je alweer een tijdje verder.