Morgen gaan we kijken voor een nieuwe badkamer. Wat is, volgens jou, de ultieme luxe voor de badkamer? Wat mag echt niet ontbreken?
Nieuwe badkamer❤️
Pietje1987 een bad!
Wat handig is, is een wastafelkraan waarbij het koud water in het midden zit. Als je een kraan hebt met een hendel bovenop die je naar rechts en links schuift voor koud of warm water, dan heb je nu kranen met koud in het midden. Dan staat de hendel altijd in het midden ipv rechts.
Volg je me nog? De meeste mensen vinden de hendel in het midden het mooiste uit zien. Maar als je die dan omhoog doet heb je altijd lauw water of slaat de ketel altijd aan.
Bijv. dit type kraan https://www.gamma.nl/assortiment/handson-wastafelkraan-oscar-met-hendel-en-waste-chroom/p/B525717
Honkeytonk ja die komt er sowieso weer!!
Bloem ohja! Wat een goed idee! Ik vind die hendel kranen inderdaad wel mooi, maar dit is een goed argument!
Verder een designradiator die dicht is. Scheelt veel schoonmaak. En dan daar een aantal handdoekbeugels aan. Zoiets https://sanitairkamer.nl/eastbrook-rosano-verticale-aluminium-radiator-28x60cm-mat-zwart-316watt-86-0149.html?keyword=&gclid=CjwKCAiAp4KCBhB6EiwAxRxbpJCly8EmBPUvkgwGDxeBgRBAVLBo35cF2-xt4Yvj5-88rP5ZXeGU1xoCJEsQAvD_BwE#
Ik vind nisjes echt heel mooi!
[verwijderd]
Zoveel mogelijk alles van de grond!
Louelle81 ja leuk!! We willen er sowieso een bij de douche!
Heeft er iemand ervaring met een waskom? Man vindt dat zo mooi, maar het lijkt mij zo lastig schoonmaken aan de onderkant van de kom?
Goed verlichtte spiegel!
Pietje1987
Hier zat ie er al in toen we het huis kochten. Aan de achterkant kom ik er erg moelijk bij en voor mijn gevoel ook kleiner dan een normale. Er zijn hele mooie, maar erg praktisch vind ik het niet.
- plek voor je wasmand(en)
- plek voor prullenbakje
- geen licht in de spiegel, mooi maar niet te vervangen (bij ons aan boord althans)
- shampoorek in de douche die groot genoeg is. Nu met 2 kinderen die vaker douchen dan in bad is het rekje te klein
Dit is wat ik merk, 5 jaar geleden badkamer voor aan boord uitgekozen
Pietje1987 wij hebben kommen tot op de vloer. Geen probleem met schoonmaken hier.
- Bijgewerkt
Een spiegel met licht en eentje die niet kan beslaan! Top uitvinding. Wij hadden dan ook nog een spiegel die gekoppeld stond met de lichtschakelaar, erg handig.
- Een dubbele wastafel met hoge kranen.
- Geen bad als je er toch niet of nauwelijks gebruik van maakt.
- Een grote inloop douche met 2 douche koppen aan weerszijde. Helaas paste dat niet bij ons qua afmeting maar als je de ruimte heb zou ik dat echt doen mits je geregeld samen met de kinderen of je man douchte.
- Een grote kast onder je wastafel ( als je een dubbele wastafel kiest) daar kunnen dan mooi alle handdoeken en make-up of andere producten staan.
- En een plek voor de wasmand.
[verwijderd]
Hoe moet ik dat voor me zien? Heeeeeele diepe wasbakken?
[verwijderd] gewoon een soort ministabaden. Kind kan er in staan, beetne water erbij en vol. Waterbesparende uitvinding
[verwijderd] nee joh, er zit een soort bak in en daaronder zit het leiding werk en dat gaat zo de vloer in!
Wij hebben net onze badkamer besteld ;-)
We krijgen een grote inloopdouche, bad gaat weg. In de inloopdouche komen nisjes in de muur. We krijgen inbouwkranen. De hendel en knoppen om de kraan aan en uit te zetten zitten net buiten de douche zodat je de kranen aan kunt zetten zonder zelf nat te worden.
We krijgen vloerverwarming en een designradiator (dicht met beugels). Een wastafelmeubel van muur tot muur met het blad en wasbak uit 1 stuk gegoten. Het meubel zweeft, dat is lekker makkelijk met schoonmaken. We hebben doordat het meubel van muur tot muur loopt veel plek om je spullen neer te leggen of je op te maken enz.
We krijgen grote tegels van 100x100 op de vloer en op de douchemuur. De rest wordt gestuct en geverfd.
Grote tegels, spiegel met goed licht (maar niet te want anders schrik je jezelf voortdurend onnodig te pletter) en genoeg plek om handdoeken op te hangen en kleren neer te leggen.