Mijn ouders hebben een enorme tuin en mijn moeder zit er over te denken een speeltoestel neer te zetten voor ons zoontje (nu 22 maanden).
Ik heb op de site van Wickey zitten kijken en die vind ik enorm leuk (al kan ik me voorstellen dat ze liever iets minder opzichtigs willen hebben ππ)
vooral deze:
Platform hoogte 1.20, met zandbak, picknicktafeltje, loopbrug, schimmels etc. Behoorlijk divers en ook al staat er vanaf 3 jaar, ik weet zeker dat hij hier nu al zelf op kan klimmen etc.
mijn moeder kwam zelf met de volgende optie (met de mededeling dat dat bedrijf nog andere toestellen heeft trouwens, dus ze is niet vastgepind op deze)
Platform 1.50 ook met meerdere dingen, maar mij lijkt de helling behoorlijk steil en ik zie hem ook nog niet die andere dingen opklimmen. π€π€
Kan me trouwens goed voorstellen dat ze liever die in de tuin hebben dan die Wickey puur vanwege het uitzicht, ik denk alleen dat mijn zoontje dit jaar en volgend jaar meer aan die eerste optie heeft.
iemand tips?
Nb, mijn ouders zijn al 76 en bijna 80, geen idee hoe lang ze nog in dat huis blijven wonen, misschien ook iets om mee te nemen in de overweging.