[verwijderd] En ik besef gewoon dat ik niet alle rollen die ik heb in mijn 24 uur te kunnen vervullen. Alleen denkt mijn werk daar anders over.
Ik denk niet dat je werk daar anders over denkt. Je werkt denkt in de regel gewoon ‘nee heb je en ja kun je krijgen’, dus ze proberen het bij iedereen. En gaan er van uit dat als iemand tegen zijn/haar grens aan zit, dat diegene het dan wel aan zal geven. Het is hun probleem om de roosters te vullen en alle taken voor elkaar te krijgen. En jouw verantwoordelijkheid naar jezelf hoe ver je daar in mee gaat.
Ik zou proberen om het naar jezelf toe wat minder persoonlijk te maken. Je werk red zich ook wel zonder jou hoor. Ze betalen je vast niet genoeg om je er zo druk om te maken. En er zijn nog een hele hoop andere collega’s, die ook allemaal in dat grotere geheel zitten. Over het algemeen genomen word er een hoop minder op je gelet en zijn andere mensen veel minder met je bezig, dan dat je misschien denkt. 😊
Wat betreft al die rollen; die hebben de meeste mensen en ik ken eigenlijk niemand die altijd alles af heeft. Laat het los, laat het gaan.