Ik denk dat t gewoon een of ander gebrek in ons vrouwelijk brein is....
voor ik ooit zwanger was geweest vond ik mezelf ook dik, vooral op foto’s echt verschrikkelijk...vond ik erger dan spiegelbeeld...
als ik die foto’s nu terugzie dan denk ik 😵😵 mens je was gek! Wat nou dik! Je was hartstikke slank!
maar toen zag ik t niet, óók niet op foto’s....(ja de foto’s van tijden dat ik nog slanker was 🤔).
ik vind nu vaak foto’s ook erger dan spiegelbeeld, foto is ook meer van een afstandje ofzo weet niet...dan denk ik geregeld jeeeee*** wat een zeekoe pffff.
terwijl andere keren sta ik er dan wel weer wat gunstiger op gelukkig haha. Dat ik denk ‘oh nou dat valt eigenlijk wel mee’ 🙂
zoals ik t zie @[verwijderd] ben jij ontzettend slank met dat gewicht bij je lengte en met jouw kledingmaat, en zou zeker niet extra gaan lijnen ofzo.
sporten kan zeker wel goed zijn om dat gevoel te krijgen dat de boel bijv wat strakker wordt (en gespierder 😉) maar dan moet je bijv niet voornamelijk cardio doen maar wel echt meer krachttraining. Let wel; spieren wegen natuurlijk wel zwaarder dan vet. Al heb ik een vermoeden dat t vet bij jou wel meevalt (gezien gewicht bij lengte).