Nescio Ik doe ook mee, echt mooi dit! 1) Ik ben dankbaar voor de geur van verse koffiebonen. Instant geluk als ik 's ochtends een kopje zet.
Toch6 Dat mijn trui nog naar wasmiddel ruikt ipv babyspuug π En de kookgeur, man maakt lasagne π
Pimpelmeesje De geur toen ik net buiten kwam, die echte wintergeur (al is het misschien nog meer het koude vocht dat in je neus komt en niet echt een geur, maar toch π )
iMoeder 1) Petrichor; de geur die buiten hangt als het geregend heeft. Ik vind dat altijd lekker ruiken.
[verwijderd] iMoeder Nooit geweten. Maar dit roept meteen weer vragen op, want die geur varieert toch enorm in verschillende jaargetijden? Heet ie dan toch altijd hetzelfde?
Marshmallow iMoeder dat is toch vooral in de lente zo? Van die geur kan ik ook genieten, vooral in het begin dat je weet dat het weer lente is!
iMoeder [verwijderd] Ja dat heet altijd zo en de geur zelf kan variΓ«ren al naar gelang het seizoen en de samenstelling van de bodem. Toch herkennen de meeste mensen de geur meteen. π
Honkeytonk 1: de geur van frituur vind ik heerlijk 2: de techniek voor icsi. Zonder hadden we nooit kinderen gehad.