Vulpen Hoe stuk is ie? Mijn beide winterjassen zijn kapot maar ik hoef toch nergens heen waar ik er representabel uit hoef te zien dus het komt volgend jaar of het jaar erna wel...
Puzzelstukje Vulpen De rits is stuk, een mouw is stuk en de kraag bladdert af. Ik dacht er nu uitverkoop was dus dat dat wel handig zou zijn🙂
Nescio Wat zoek je? Warm? Functioneel? Meer stylish? Netjes? Ik heb al jaren maar 2 modellen en daar zweer ik bij: de iets langere nette winterjas (in camel) en de puffer (die ik dus dagelijks draag nu). Daar kan je weinig fout mee doen.
Tantetil Nescio hier ook lange camel, altijd goed. Wil je veel naar buiten dan kun je beter iets winddicht kopen.
Bubblicious Ik zelf wil altijd wel een wat langer model omdat ik het snel koud heb en veel op de fiets zit. Ook moet deze waterdicht zijn. En capuchon is ook erg handig met regen op de fiets. Ik heb er nu een van bershka en 1 van superdry.
Bloem Puzzelstukje Zeker. Leuk toch. De kleur van de bovenste is mooi 😍 Maar past niet bij alle kleuren. Dus ik zou ff nadenken wat voor kleuren de rest van je kleding heeft. En die kleur wordt sneller vies.
Puzzelstukje Hopsatee Bloem ik heb veel blauw dus dat moet goedkomen... die kraag vind ik ook niet zo maar die kan eraf! ik wilde de blauwe bestellen maar is tijdelijk niet leverbaar.... pffff en weer door. En ik vond m al zo leuk!
Bloem Puzzelstukje Hé jammer. Mat misschien ff zoeken op het merk en het type via Google. Dan vind je soms andere sites waar ze hem wel nog hebben.
Toch6 Puzzelstukje ik weet niet hoe lang jouw haar is, maar mijn haar bleef telkens aan de knopen vast zitten toen de bontkraag eraf was.
Puzzelstukje aardbeitjes super lief van je! ik heb er een gescoord ondertussen dus het is niet meer nodig. Hoop dat iemand m van je over neemt via marktplaats. ik heb toch gekeken baar wat ik leuk en lekker vind en niet zozeer wat hip is.
Puzzelstukje Snoeki dat vind ik op t plaatje ook. Nu nog in t echt en kijken of de maat goed is... want dat vond ik lastig.