Puzzelstukje Hoihoi. voor een opdracht voor mijn studie ben ik op zoek naar iemand die in zijn werk zingevende gesprekken voert. Ik zou diegene dan graag 3 vragen stellen. Natuurlijk via pb... Is er iemand die mij kan helpen? Dat zou heel fijn zijn!
Manque Puzzelstukje Ik doe dit in mijn werk en daarbuiten uit interesse. Heb de gatekeeperstraining van de stichting 113 gehad, doe begeleidingsgesprekken en oefen de humanistische dialoog. Wil best met je oefenen via PM 🙂 Edit// of via zoom, als je het live wil doen.
Puzzelstukje Honkeytonk dank je! Ik hoop het ook! Dit verslag is een van de laatste voordat ik kan afstuderen. Ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening.
Bloem Volgens mij zijn er hier meer die er iets over kunnen zeggen. @1986Lynn @Kipsate @Manque denk ik bijvoorbeeld aan. Maar @Tantetil misschien ook wel.
Sevenof9 Ik heb wel veel gesprekken gevoerd met mensen in uitzichtloze situaties, maar niet specifiek volgens een methode van zingevende gespreksvoering. Weet niet of ik iets zou kunnen met je vragen maar je mag ze sturen.
Kipsate Ik weet niet zeker of ik je kan helpen maar je mag uiteraard pb'en! Ben wel heel benieuwd. Leuke opleiding! Weet je al wat je na je opleiding wil gaan doen?
Puzzelstukje Kipsate ik ga je een pb sturen. Ik ben al gewisseld van baan. Van leerkracht naar persoonlijk begeleider bij mensen met een lvb. Super leuk!
1986Lynn Ik werk ook niet specifiek via deze methodiek, maar voer wel veel gesprekken met cliënten, dus je mag altijd een pb doen 🙂
Kipsate Puzzelstukje ik werk ook met ouders/jongeren met een licht verstandelijke beperking! Leuke doelgroep wel hè 😊. Ik denk er trouwens over om mij om te laten scholen tot leerkracht 😂
Tantetil Bloem ik moest er ook wel even over nadenken, want ik voer wel veel gesprekken. Ik kan mensen wel adviseren, maar ziet niet op de zingeving. -weg-
Puzzelstukje Kipsate ooh serieus! Grappig. Ik vind het heel fijn om nu individueler contact te hebben. Het groepsgebeuren, merk ik nu, was ik zat. Ik kon niet diep ingaan op het contact op de problemen enz. Maar er zijn zeker raakvlakken in de beroepen .
Kipsate Puzzelstukje Ik heb de vragen gezien en weet niet of ik er goed antwoord op kan geven. Ik voer niet echt volgens deze methode gesprekken. Ik ga er nog even over nadenken en zal kijken hoe ver ik kom. Mocht je ooit een nieuwe uitdaging zoeken, wij zijn een landelijk werkende organisatie en altijd wel op zoek naar mensen 😋