Nescio Ik steek graag mijn handen in een zak met bijvoorbeeld ongekookte bonen om er zo'n beetje in te graaien.
[verwijderd] Vulpen als kind van de bank gevallen terwijl ik duimde. Mijn nagel ging in mijn tong en maakte een hele wijde snee. En omdat ze een tong niet kunnen hechten heb in nu een lang en wijd litteken đ¤
[verwijderd] Meca ik ook. parkeergarages vind ik ook lekker ruiken. Toen ik zwanger was zou ik benzine proberen. Niet gedaan natuurlijk, ben niet achterijk đ , maar ik had er echt trek in.
Liekje81 O dat is ook stom! Dacht dat ze daar niet meer aan deden. Bij appie en dirk niet meer nodig. Ja die stomme muntjes, ben al zo vaak naar de klantenservice gemoeten om te vragen of ze er nog 1 hadden.
Marshmallow [verwijderd] Ik heb er nu eentje in mijn auto gedaan, maar dat vergeet ik dan weer. Of ik haal ze uit mijn jaszak en vergeet het er weer in te doen. Echt story of my life.
Lumihiutale [verwijderd] Haha ja dat had ik inderdaad ook maar heb net een nieuwe jas en ik was vergeten dat muntje in die jas te doen đ
Nescio Toen ik zwanger was, wilde ik de geur van nieuwe auto's en nieuwe tennisballen gewoon opeten. Echt verslaafd!