Super lief, ik heb iedereen pb gedaan!

Vanmorgen post opgehaald, voor beide jongens al een kaartje in de bus 😊 heb ze nog even aan de kant gelegt tot ze jarig zijn

Toch6 die van mij komen de dag ervoor als alles goed gaat bij de post. 😊

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
    • Toch6 vindt dit leuk

Liekje81 die zien we over 2 weken dan denk ik 😅 mn ouders zouden eerst zaterdag komen maar door de avondklok en strengere regels lukt het niet 😞

• [verwijderd]

Toch6 hier vandaag op de bus gegaan, dus met de huidige levering van postnl zijn ze er in mei ongeveer 👍

Toch6 ze komen via Greetz en komen dus op aparte dagen. Niet bij stil gestaan dat jullie weinig thuis zijn nu 🤐

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
        • Toch6 vindt dit leuk

Die van mij komen ook op de dag van hun verjaardag (hopelijk 😏)

sjorsje nee deze lag woensdag in de brievenbus toen ik even thuis was. De rest lukt volgende week zaterdag pas. Of als school dicht gaat nog later 🙈 De Moezel is gestremt dus we liggen verplicht stil tot het water genoeg is gezakt

Toch6 oh dan maakt het niet uit als greetz later zou zijn met bezorgen. Fijne dag vandaag.

• [verwijderd]

Holy shit, zo veel post krijgen we per jaar niet eens! Ik kreeg het niet uit de brievenbus 🤣
            Jullie zijn echt geweldig! 😘

Toch6
              Zo één had ik ook gestuurd. Ik heb in mijn kaartjes en kleine cactus gezet😆

• [verwijderd]

Cactusje ik stond een partij emotioneel bij de brievenbus joh 🙈
              Ze is vandaag niet thuis dus heb alles in de kast kunnen sneaken, ze gaat zo verrast zijn maandag!

• [verwijderd]

Bloem mij laten janken of F verrassen? 🤣

• Bloem hebben hierop gereageerd.