Tantetil Sweetl ooooh shoot, is morgen he?? Ik dacht ik heb nog tijd zat. Die van mij komt dan pas dinsdag 😖.
Sweetl Tantetil nee hoor! Hij is dinsdag jarig😃😃 Ik moet dan alleen werken dus we vieren het als gezin zijnde morgen. Kaartjes denk ik versprijd😄
Sweetl Heeft even geduurd 😅 heb heel de dag gewerkt, maarrr hij heeft net alles uitgepakt🥰 hij is er zo blij mee, elke kaart een feestje! Ik zal zo nog wat filmpjes op insta zetten.
Tantetil Sweetl ahhh kijk hem blij zijn 💗 De Dino met ballonnen en hysterisch van binnen is van mij 🤣
Sweetl Mocht je me nu op insta hebben en je wil het filmpje zien van je kaartje, stuur me even een berichtje🤣ik weet van een aantal niet welke naam bij wie hoort
Sweetl @Marshmallow ik denk dat dit die van jullie is😁😁 Ik heb een filmpje van 2,5 minuut over hoe hij rustig op zn gemak die kaart aan het openscheuren is🤣🤣 🥰🥰🥰
Marshmallow Sweetl als het met een t rex die een ballon vasthoudt is denk ik het wel. Zit ook een leuk rijmpje binnen. Heel goed gejat van mij 🤣🙈 En dat koppie 😍