[verwijderd] dat heb ik gelukkig alleen maar s nachts. Dan ziet niemand het
Borstvoedingsperikelen
[verwijderd]
Ik voelde het tijdens boodschappen doen net twee keer toeschieten
Ohh als ik dat voelde thuis deed ik altijd de deurbel methode (op m'n tepels drukken) maar heb dat ook eens middenin een volle zaal collega's gedaan in een meeting
Ronde kringen op mijn shirt op het werk ✓
Bh vergeten vast te maken ✓
Hemd onder bh laten zitten ✓
Blouse niet of verkeerd dichtknopen ✓
Borst niet goed in bh terug krijgen in het openbaar✓
Tsr van wildvreemde huiltjes op onhandige locatie ✓
Ik heb echt alles wel gedaan
[verwijderd]
Femkes Tsr van wildvreemde huiltjes op onhandige locatie ✓
Jaaaa haha zag net iemand met een kinderwagen in de winkel. Ik dacht alleen maar "ga niet huilen ga niet huilen!"
Allemaal herkenbaar!
Hier is de fase van bijten en kauwen aangebroken. En dan vooral wanneer de melk toeschiet. Spuit alle kanten op, behalve de goede kant
Kind laat los als de melk net toeschiet. Heel handig...
Ik heb wel eens een pakketje aangenomen met baby aan de borst. Ging nog goed ook, lopend voeden.
[verwijderd]
Gister meneer van de gemeente, controle hondenbelasting. Of we een hond hadden. Zeg ik dom "nee wel katten". Hij: "en een baby zie ik" (voetjes piepten om de hoek van de deur )
Verder:
• precies loslaten als de melk toeschiet met als gevolg een oog vol melk (het oog van de baby dus)
• ivm kloven slapen zonder shirt oid. Baby wordt wakker -> verschonen -> baby gaat huilen -> alles onder de melk
Dat je na het douche je net hebt afgedroogt en denkt wat voel ik voor nattigheid. Dat de melk is gaan stromen van het voorover bukken, en alles zo via je buik in straaltjes naar beneden loopt.
Torretjeee herkenbaar!
Haha erg herkenbaar allemaal!
In de kraamweek niet weten wat te doen na het douchen. Van boven loopt de melk en van onder bloed en dan moet je afdrogen en aankleden
Ik kolf de boel helemaal leeg voor het douchen anders dan mag ik weer retour.
Ik moet het helaas doen met normale bh’s en dan vergeet ik tijdens het voeden een doek bij de ander te leggen...
Mijn vriend wilde mij helpen uitslapen en had 2 voedingen uit de koelkast gegeven waardoor ik in een nat bed wakker werd.
Als ik klaar ben met voeden dan moet ik uitkijken dat er geen peuters aan hangen. Als de kleine het flesje niet leeg drinkt staan er 2 jagende peuters klaar.
Bij bepaalde toonhoogtes schiet de kramp erin.
Dat toeschieten op ongewenste momenten heb ik ook zeker wel gehad.
Het vergeten van vastmaken eigenl8jk niet zo vaak.
Het doorlekken door de pads heen wel.
En had een keer dat ik mijn zoon ging voeden, me partner zat toen naast mij en toen het toeschietreflex kwam liet zoontje los en spoot de melk zo tegen mijn partner aan.
En vanochtend was het oog van mijn dochter weer wit