Pietje1987
Ik denk dat het kabinet de corona crisis ook grotendeels goed heeft aangepakt, er zijn een aantal zaken waar ik het hartgrondig mee oneens ben, maar dat is natuurlijk altijd een issue. En die verwijt ik de kamer dan net zo goed, die heeft net zo hard die keuzes gesteund. (Dat heb ik trouwens ook bij de toeslagen affaire).
Maar ik heb er dan wel erg veel moeite mee dat het positieve op Rutte afstraalt, terwijl de fouten op de Jonge worden afgerekend. En ik vind dat ik die opmerking mag maken.
Maar naar jou en ook Honkeytonk en aardbeitjes , ik lees echt wel dat jullie weloverwogen kiezen. Ik wil op geen enkele manier jullie wegzetten als 'schapen' of dat soort vreselijke termen. Maar ik ben het wel oneens met jullie keuze en heb een aantal, volgens mij redelijk onderbouwde, redenen gegeven waarom. En daar wil ik op zich juist graag wel de discussie over aangaan, dus wat dat betreft ben je juist extra welkom. Maar ik heb voor mezelf wel een beetje verdriet dat een aantal zaken die ik echt heel belangrijk vind door de grootste partij worden weggezet, dus ik geloof ook direct dat je dat terugleest en daar moeite mee hebt.