Rietjesbeker aardbeitjes dat heb ik niet gedaan. Nu zat er wel een man uit de regio bij de partij waarop ik heb gestemd, maar ik heb op een vrouw gestemd. Kennelijk heb ik meer gevoel bij gender dan bij regio 😋
June aardbeitjes Ik woon in de regio Den Haag. Dus regionale voorkeur is niet zo belangrijk voor mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat je een regionale voorkeur hebt als je verder van Den Haag vandaan woont. Zeker als het een krimp of gasregio is. Niks geks aan. Bijv. Groningen, Limburg en Brabant hebben zo hun eigen regionale problemen waarvoor ze zich graag gehoord voelen.
Louelle81 aardbeitjes Waar is hij geboren? Mijn familie moeders kant komt uit Limburg, regio Heerlen.
[verwijderd] Sevenof9 Maar links is in totaal wel klein zeg. 🙁 Ik moet zeggen dat ik daar wel echt van baal. Ze gaan het moeilijk krijgen om een beetje tegenwicht te bieden. 🙁
[verwijderd] Sevenof9 Ja. En dat gaat uiteindelijk niet goed uitpakken ben ik bang, want als dit klopt kunnen vvd, cda en d66 met z'n drieën een coalitie vormen.
[verwijderd] Sevenof9 Maar dan nog... als je alle linkse partijen bij elkaar optelt inclusief d66 kom je nóg niet hoog uit. 🤔
Jessie80 Sevenof9 ja maar wat heeft die andere helft gedaan? Waar zijn alle SP stemmers heen gegaan? Ik ben heel benieuwd naar alle analyses die er nog gaan volgen.
Femkes Vulpen D66 groter krijgen dan de PVV en een progressiever beleid krijgen door D66 meer kruit te geven.
Tantetil Femkes ik heb dit zelf ook nog even gedacht. Maar ben toch gewoon voor diegene waarvan ik heb gezien dat ze in zaanstad goed werk heeft verricht en hele goed ideeën heeft, dus toch pvda.
June Mogelijk dat CDA gaat zeggen dat ze niet mee willen regeren omdat ze zoveel zetels verloren zijn. Net als pvda jaren terug.
Femkes June CDA vindt eigenlijk altijd dat je moet regeren als je gevraagd wordt. Soort arbeidsethos idee van ze.