Vulpen ja ik heb haar maar geappt!
Ik ken haar nu zo'n 8 jaar en ik heb vooralsnog niet de indruk dat ze echt rechts is ofzo, ze plaatst in ieder geval niet van die vreselijke Nederland mijn vaderland onzin 😅
Maar de pagina van die partij vind ik allemaal zo vaag.. Ze willen het beste voor onze stad. Het beste voor onze inwoners. Heel leuk, maar wat het beste is voor persoon A hoeft niet het beste te zijn voor persoon B 🤷♀️
We hebben ruim 200.000 inwoners, je kan niet iedereen tevreden houden. Als het er op aan komt, voor wie kiezen ze dan?
Ik ben met die landelijke partijen een beetje bang dat het te veel politiek is, en er dus niet echt wordt gekeken naar de inwoners zelf. Onze stad heeft daar sowieso een handje van, de ontwerpen zien er op papier prachtig uit maar in de praktijk is het dan weer compleet onhaalbaar, onveilig of gewoon complete onzin. Van mijn kennis weet ik dat ze echt heel actief is in onze wijk, via haar beroep ook echt veel mensen spreekt en dus ook weet waar behoefte aan is.
Bij een landelijke partij ben ik bang dat deze leuke connecties heeft in Den Haag, maar niet met de buurman zeg maar..
Ik weet niet of dat zo is hoor, ik heb nog nooit gestemd voor de gemeenteraad, is gewoon een gevoel wat ik heb?