Nou liep een beetje achter met alles bijlezen in het nieuws. (helaas moet ik af en toe werken dus kon het gisteren niet live volgen). Maar wel dik applaus voor Kaag. Wat heeft zij een perfect spel gespeeld. Goed doordacht, goed ingezet. ik kan niet anders zeggen. Ben benieuwd naar haar volgende slachtoffer. en wat trapte Wilders er weer in, met open ogen en schreeuwende mond. En de media, tjonge tjonge tjonge. Echt hoor. Goed begin van de formatie. Vond het echt erg leuk.
(wel jammer voor Rutte, maar goed. haha de vvd is meer dan Rutte).
Ben wel benieuwd of die verkenner een blinde inzet was of ze bewust meedeed. Haar emotionele performance was wel heel zwak. Maar ja, de media viel als een baksteen voor de ge-emotioneerde verkenner. De kamer toch wat minder.
Denk trouwens dat de VVD prima capaciteit heeft voor een nieuwe min pres. ben benieuwd wie er nu nog naast Kaag durft te zitten.
En ben trouwens ook benieuwd of ze dit volhoud. Ze heeft zich altijd weg gezet als het zwakkere vrouwtje van D66 naast Jetten, dus had dit echt zo niet verwacht. Als ik dit geweten had, had ik bijna op haar gestemd haha.