Softbasegaming [verwijderd] oooh dit klinkt goed! Ik ga m'n man van het weekend maar even opdracht geven๐
[verwijderd] Softbasegaming Ik weet niet of het voedzaam genoeg is voor een zwangere dame, hoor. ๐
Softbasegaming [verwijderd] oooh maar ik kan het nog aanvullen met een broodje of cracker natuurlijk โบ๏ธ.
Pietje1987 Ik ben weer sinds een paar dagen lekker begonnen met WW en het gaat tot nu toe prima. Ik zit alweer helemaal in het systeem ๐ En vanavond nog even gaan lopen. Het gaat echt steeds beter en dat is een top gevoel ๐
[verwijderd] Pietje1987 Noteer je ook alles in de app? Ik merk dat ik daar de motivatie nog niet voor heb.
Sweetl Wij gaan weer paleo eten, net alle boodschappen voor de week gedaan. en zin maken voor het sporten vanavond ๐ door de week geen probleem maar merk dat ik nu gewoon wil chillen en niksen๐คฃ
Pietje1987 Sporten met de buren ging boven verwachting ๐ช๐ป๐ช๐ป Morgen wel enoooorme spierpijn denk ik๐
Pietje1987 Pietje1987 okeeee ik kan nog lopen๐๐ wel wat spierpijn, maar niets afschuwelijks ๐๐
Sweetl Goed bezig! Ik heb mijn dag oefeningen + extra buik oefeningen ook weer voltooid ๐ช nu een biertje๐คฃ
[verwijderd] Goed bezig dames! Ik wil heb lang getwijfeld, maar ik heb besloten dat ik toch nog een tattoo wil. Ik heb besloten mezelf dat te geven als ik een bepaalde grens van gewicht haal. Ik twijfel tuasen de 75 (haalbaar binnen een paar maanden) of de 70. Ik weet รผberhaupt niet of dit haalbaar is, maar dat zou mijn favo gewicht zijn.
Sweetl [verwijderd] wat voor gewicht heb je nu? Ik heb mijn dagworkout + 2 extra (benen 10min en bikini 8min) weer gedaan vandaag. ๐ช Weegschaal geeft - 0,8 aan ten opzichte van vorige week. (als is dat vanavond vast iets minder๐คฃ)
Pietje1987 [verwijderd] hoe lang ben je en wat is nu ongeveer je gewicht? Er is veel haalbaar hoor, maar de laatste kilootjes zijn het zwaarst ๐
[verwijderd] @Sweetl @Pietje1987 Ik ben 1.67 en ik kom van 89.6 en ik zit nu rond de 82. 70 is mijn ideale gewicht wat ik ook woog voor ik stopte met roken en voor mijn zwangerschappen. Minder dan 70 voel ik me ook niet fijn bij. 75 is voor mij een goed-conpromis-gewicht.
Pietje1987 [verwijderd] dat moet wel haalbaar zijn hoor! Ik ben 1.60m en ga uiteindelijk voor de 63 kilo. Dat is voor mij een gezond BMI met een paar kilo wisselgeld ๐
[verwijderd] Pietje1987 Nou ter vergelijking.. toen ik nog in het leger zat, beel sportte enzovoorts, woog ik nooit minder dan 65.
[verwijderd] Jeeej een weekje even de broekriem weer strakker aan, heeft een mooi effect gehad! Fijn voor mijn motivatie. Nog leuker, mijn zus is ook gestart met WW, dus we kunnen elkaar helpen.
Pietje1987 [verwijderd] goed bezig!!! Ik zou vandaag gaan hardlopen, maar wat een vreselijk rotweer zeg! Misschien dat ik vanavond nog ga en anders morgenochtend. Deze week al twee keer gerend en 1 keer crossfit dus dat is prima ๐
Sweetl [verwijderd] ik heb dit vanavond als toetje gessrveerd (met verse aardbeien) Viel goed in de smaak bij de jongens