Jessie80 Gisteren gemist maar voor vandaag: je naam schrijven in letters van ontbijtkoek door oudste zoon:
[verwijderd] Slappe lach: foto is al een paar maanden oud maar ik word er nog steeds zo vrolijk van π πΈ
[verwijderd] Humor: Kinderen, dieren, familie (en meteen ook dankbaar). Al een oude foto, maar ze waren zo schattig π₯°
[verwijderd] Liekje81 ik heb me ook al verschillende keren afgevraagd hoe jij toch steeds aan die oude foto's van M komt π
Liekje81 Dafne wil heeeeeel graag een hond. Ik niet. Dus nu gaat ze regelmatig met mensen uit de straat die een hond hebben mee uitlaten. Dit is Bobbie de beagle en ze loopt ook weleens mee met Shiva de bruine labrador.
Tantetil Man kwam ooit een keer thuis met twee kuikens....ze waren zooo leuk en lief. Helaas bleken het twee hanen te zijn, dus ze gingen ineens kukelen sochtends. Duurde even voordat we erachter kwamen want wij slapen aan de andere kant.
Tantetil Mick wilde alleen thuis blijven toen ik boodschappen wilde doen....dat mocht natuurlijk niet.
Toch6 De nieuwe haartjes van C zijn hartstikke licht! En ben zo benieuwd hoe haar jaar wordt. L begon stijl (die had geen palmboom maar eeb antenne) en nu krullen. E had krullen en nu stijl