[verwijderd] Links gemaakt door M, rechts door F. Ik vind het zo leuk om te zien hoe ze steeds verder hun creativiteit ontwikkelen!
Liekje81 Uilenmama Haha, mijn 5-jarige is dol op washitape en heeft tientallen rolletjes (lang leve Action) Ik laat haar dit maar niet zien 😂
[verwijderd] Oepsie Ik had al verteld dat ik per ongeluk een stapelbed had gekocht voor F en M haar oude bed wilde. Beide kamers moeten dus leeg, dus zo ziet mijn woonkamer er inmiddels uit 😬
Toch6 Spuug op de bank. Weer al. Spuugkind 😑 en nu was het maar een beetje op de bank, soms hele golven. En de bank past zo lastig in het wasmachine
Rietjesbeker Toch6 interieurreiniger voor auto's van de action. Werkt ook goed op banken 👍 zodra je daar weer heen mag dan...
Jessie80 Ik heb de vriezer ontdooid vandaag. Oké het was (te) lang geleden... maar hoop echt dat ik deze al een aantal keer gemist heb. Overigens zit het nu in de lasagne!
Ansji Vandaag wederom gaan wandelen en dit is wat ik om mij heen zag: Overigens geen idee waar dat rode streepje vandaan komt, misschien omdat het een panorama foto is.
[verwijderd] Gisteren en vandaag samen: tot mijn verrassing heb ik gisteren de oude kast van F kunnen verkopen en nu kijk ik om me heen en heb ik een lege kamer! (Op Ariel na)