June Geen dry january maar een mix voor je geestelijke gezondheid topic. Wat zijn je aanraders? Welke mixjes maken jullie?
June Mijn favoriet is pink gin tonic https://www.gall.nl/gordons-pink-gin-geen-70cl-106976.html Nu in de aanbieding.
Bubblicious Ik vind baileys met ijs erg lekker. En hugo rosé. Ook een rum cola of wiskey met ijs is op zijn tijd ook erg lekker.
Nescio Voila, hier is mijn vraag beter op zijn plaats 😃 Hebben jullie alternatieven voor witte wijn? Ik krijg de laatste tijd hoofdpijn (drink maar 1 glas, ongeveer 3 keer per week). Cocktails 'mogen' alleen in het weekend.
[verwijderd] Ik drink heel af en toe een wijntje, rood of wit, bijvoorbeeld als m'n vriendinnen op bezoek zijn of als we een fles cadeau hebben gekregen. Meestal gooien we een halve fles weg omdat ie niet meer goed is. Komt vaak voor dat ik maanden niet drink.
Snoeki Witte wijn, Ameretto (velvet), een jonge jenever, glaasje zwarte wodka. Das wat hier standaard in huis is en wel eens gedronken wordt...
Hopsatee Ik drink eigenlijk niet heel veel maar zo rond de feestdagen vooral rode wijn. Soms vind ik een bruin biertje ook lekker. Prosecco, witte wijn, champagne, aperol, limoncello spritz. Soms een baileys. Ik lust vrij veel haha
Lumihiutale Als ik straks weer een drankje mag ga ik kruipolie halen, goddelijk! Oh en likeur 43! Gemixt met sinasappelsap smaakt het naar een split 😄
Uilenmama Ik drink graag witte en rode wijn. Rosé in de zomer, en nu in de winter vind ik een Irish Coffee ook wel lekker. Soms een speciale biertje. En Prosecco natuurlijk! Ik drink geen mixjes of andere drankjes.