Hooyo-shimbir Vulpen jawel, ik kan de examencommissie mailen en vragen om een derde gelegenheid. Dat ga ik sowieso wel even doen.
Vulpen Hooyo-shimbir Jammer toch, dat je niet op mijn Hogeschool zit, anders had je het formulier daarvoor kunnen gebruiken wat ik beheer π Ik hoop dat je gauw antwoord krijgt!
Deliana Hooyo-shimbir Hoelang duurde de pcr uitslag bij jullie? Ik Ben ongeduldig hoorβ¦ nu 11 uur geleden getest dus t kan ook echt nog wel even duren realiseer ik mij. Maandag om 16.00 uur getest... wacht nu nog op de uitslag van de oudste π Heb ze al gebeld, maar ze konden nog niet vinden...
June Deliana ze hebben het echt druk. Wij hebben vandaag getest. Ik verwacht de uitslag ook niet voor vrijdag. We stonden in een file terwijl we precies op tijd bij de teststraat waren.
Femkes June Deliana Mini heeft maandag om 10.00 getest en we kregen de uitslag ergens in de nacht, want toen ik dinsdagochtend inlogde stond de uitslag klaar.
Deliana June hier net binnen, ze is weer negatief. Echt, hoe dan π€·ββοΈ Gewone griep dus, heerst op dit moment ook π
June Ik heb mijn uitslag nu al. Negatief.. hoe dan? Ik heb harstikke keelpijn. Voel me ellendig π€ hoe dan?
Nescio June een gewone verkoudheid/griepje? Als er al een ander virus aanwezig is, kan corona niet binnendringen...
June Hopsatee hoezo? Heb jij ervaring? We hebben geen testen in huis. Misschien morgen even kijken of we ze nog kunnen vinden.
Hopsatee June Ik niet maar vriendin had ook negatieve pcr test maar vervolgens positive thuis test en toen ook positieve pcr..
June Hopsatee alfa ik pas net klachten zou hebben, zou ik dat doen. Maar ik heb al 4 dagen klachten. Ze zouden nu toch wel iets moeten hebben gevonden lijkt me.
Dahlia Hier man positieve zelftest en negatieve pcr test , zo raar allemaal. En bij ons in de buurt gisteren alleen mijn man op de test plaats om half 2. Ook zo raar! In t nieuws staat overal overbelast en geen kip te bekennen
Hooyo-shimbir Ik heb vandaag echt zo vaak gebeld naar de ggd in een afspraak te maken maar kom er niet doorheen! Super irritant.
June Ik zag dat UV Leuven mensen zoekt die van nature immuun zijn voor covid-sars2. Ik denk dat ik me ga opgeven. Eerst mijn man, nu mijn dochter en ik heb het niet. π
Bloem June Dat is hier ook. De twee oudsten en ik hebben het niet gehad de jongste en mijn vriend wel.
sjorsje Bloem en June hier ook zo, man en jongste hebben het gehad, los van elkaar, en de 2 oudste en ik niet.