Lumihiutale Talvi en Lumihiutale. Ik lees alleen nog mee in het sekstopic maar daar is het helaas erg stil na ingrijpen van beheer..
Uilenmama Uilenmama. Ik had mijn account daar gesloten, maar wilde toch weer soms mee schrijven. Dus kwam ik terug als Koffiehert. Ben meer een stille meelezer. Sinds dat ik mijn wachtwoord niet meer weer, kom ik niet op Zp.
Lumihiutale June Ja joh,zo'n 156 pagina's! Het is volgens mij nu opgeschoond, beheer kreeg teveel waarschuwingen van Google. Maar ik vond het erg leuk om te lezen ๐
[verwijderd] June Teveel vieze woorden gebruikt. Als je die dan googled dan kun je op ZP komen. De eerste rare trol was al gespot.. Die opende topics zoekende naar seks, je mocht hem ook gebruiken om zwanger te raken.. dat was dan wel weer aardig ๐ค
[verwijderd] Ik was Lilium, maar sinds de start van Avdk geen lid meer. Ik heb er nog รฉรฉn of twee keer gekeken, maar is niks meer voor mij.
sjorsje Nescio nope, vandaar de waarschuwing van beheer ook. Vind het wel jammer dat er nu bijna niks meer geschreven wordt, kwamen best wel interessante dingen voorbij, hahahaha.