Rietjesbeker Als je nu niet komt, krijg je van sinterklaas geen kadootjes meer! Echt, ik zou nooit dreigen met sinterklaas, maar na 10 minuten niet komen en onder de tafel kruipen was ik er wel klaar mee 🙈
Puzzelstukje Pietje1987 ooh god, die kent ze nog niet eens! Ik zeg dat dr maar niet. ze is meer van dolfje weerwolfje. Maar ook mijn schuld want ik nam dr mee naar de musical🙈
Pietje1987 Puzzelstukje man is met L. van 5 naar de bioscoop geweest en ze vonden hem heel erg leuk. Ook het liedje is leuk!
Softbasegaming Het geeft niet dat je steeds poept in de douche kan je niks aan doen. Ondertussen denk ik NEEE NIET ALWÉÉR 😅
Huggybird Zuremat hier moet ik zeggen ‘geen foto maken van onze poepende hond!!!’ Tijdens het wandelen. En daarna ‘ ook niet van haar poep!!!’ (Toch gedaan 🙈)
Toch6 Teleporteer je even naa rd de badkamer, tover je gezicht schoon en teleporteer je terug naar de kamer
Rietjesbeker Je kunt gewoon de korstjes weer op elkaar doen, je hoeft niet te gillen alsof de wereld vergaat! (ik had verwacht dat mijn puzzelgekke kind dat zelf wel zou kunnen bedenken, maar nee)