Uilenmama Dit lijkt mij leuk om te doen! Samen met mijn dochter lekker knutselen. Ik had in maart/april ook kaarten gemaakt. Voor zeldzame ouderen noemde dochter dat.
Bloem Uilenmama zeldzame ouderen 😂helaas is het niet zo zeldzaam, was het maar zo. Tof dat jullie meedoen!
Bloem Uilenmama leuk zeg. Ziet er professioneel uit! Hier de juf zo ver gekregen dat de klas van de jongste mee doet. 👍En ze heeft het doorgezet aan haar collega’s. 😊
Madeliefje06 Bloem Wat een goed idee! Ga ik ook doen en aan mijn team voorleggen. Scheelt ook weer een knutselopdracht bedenken 😬 (Ik ben niet zo’n creatief met zulke dingen bedenken 😅)
Bloem Madeliefje06 Leuk! Hier hebben ze ook de klas als huiswerkopdracht meegegeven om een sinterklaaskado in te pakken (lege doos met inpakpapier er omheen). Maar dat kan je ook als knutselopdracht op school doen bijv. En met al die pakjes versieren ze de school.
Uilenmama Dochter en ik hebben er nu 12 kaarten gemaakt. Dit weekend gaan we nog een paar maken en dan verstuur ik alles in 1 keer in een brievenbus doosje op.