• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Arizona zou inderdaad het verschil van 11 kunnen verklaren voor Biden, maar waar zit die 1 van Trump dan? πŸ€”

@June haha tegelijkertijd πŸ˜…

• [verwijderd]

[verwijderd] sommige hebben Arizona al toegewezen aan Biden, maar officieel heeft hij nog niet gewonnen

• [verwijderd]

[verwijderd] sommige Staten kunnen hun kiesmannen opdelen. Dan gaan er bijv 2 naar Biden en 1 naar Trump. Volgens mij was Maine daar 1 van.

• [verwijderd]

Georgia gaat opnieuw tellen

[verwijderd]
      Dat zijn ze ook wettelijk verplicht als het verschil minder is dan 0,5%. In andere staten ook als het verschil minder dan 1% is.

• June hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Vulpen absoluut, maar op dit punt vind ik 306-232 wel mooi klinken 😁

• [verwijderd]

June In de meeste staten gaan alle kiesmannen naar 1 persoon. Winner takes all heet dat. Maar in sommige staten kunnen de kiesmannen verdeeld worden. Hoe die verdeling precies werkt weet ik niet. Volgens mij ligt dat aan stemmen in bepaalde country's.

June Is dat niet van 20 jaar geleden (Bush vs Gore)? Ik kan me niet herinneren dat er vorige keer automatische recounts gestart zijn, en Clinton heeft vrij snel haar nederlaag toegegeven.

• [verwijderd]

June sttt. Ben ik al zo oud?
          Ik kan me die man nog zo goed voor de geest halen.

Ik helemaal niet, maar ik realiseerde me vanmiddag dat ik toen 15 was en dus hoogstwaarschijnlijk te stoned om me de verkiezingen te herinneren πŸ™ˆ