Sweetl Honkeytonk weet ik nog niet eigenlijk. Ik wil sowieso nog een spijkerbroek maken. Maar misschien is een donker blauw rokje ook nog wel een idee als ik de reacties zo lees.
June Sweetl wat vind je zelf leuk? A lijn? Of een kokerrok? Ik zou alleen gebaseerd op deze foto voor een a-lijn gaan. En dan een mooie riem in je taille. Hieronder een plaatje hoe ik een lang vest draag. Zonder lange laarzen.
Sweetl June ik vind dat dus best lastig qua rokjes. 'wat vind je leuk' 😅 ik denk dat ik dit bvb wel een mooie vind. (pasvorm gaat het over) en qua lengte. Ik denk dat dit ook beter voor mijn vormen is?
June Sweetl Ik denk dat je dat het best zelf kan bepalen. Wij kunnen dat op 1 foto niet beoordelen wat mooi is bij jou figuur. Ik vind het heel gaaf dat je het rokje zelf gaat maken!
Nescio Sweetl Dit is over het algemeen een flatterend model in de juiste pasvorm. Heb je ronde heupen en een platte buik, of ook een ronder buikje?
Sweetl June ik ga gewoon door met elke dag een foto posten hihi. Misschien hebben jullie over een tijdje meer (gerichte) tips. Ga niet direct naaien, wil eerst zeker weten wat ik er nog bij zoek😁
Nescio Leuk vest, mooie blouse en leuke rok, maar niet bij elkaar inderdaad. Het vest heeft een mooie lengte, dat combineert goed met een korter jurkje of rok of met een spijkerbroek of gewone broek. Ik vind de kleur van de blouse echt heel mooi.
Sweetl Nescio ik heb wel ronde heupen ja. En wel klein beetje ronde (ik-heb-2kids-gehad) buik. Geen rollen ofzo. Het varieert ook altijd een beetje😂hoeveelheid wijn en lekkere hapjes. 😜
Sweetl Outfit van vandaag De broek/legging heb ik pas zelf gemaakt. Is van travelstof. Die blijft iig.
[verwijderd] Sweetl De broek is leuk. De trui staat er qua model goed bij. Ik ben persoonlijk geem fan van deze kleur, maar dat is een kwestie van smaak en als jij ook geen fan zou zijn van deze kleur, had deze trui nu waarschijnlijk niet in je kast gehangen, dus ik denk dat je hem gewoon moet houden.
Sweetl Broek zelfde als gisteren, met dit jurkje. Het riempje zit er van origineel niet bij, maar ik vind hem anders heel vormeloos. Als er qua hoogte enz / of weglaten verbeteringen zijn hoor ik het graag
[verwijderd] Sweetl Super leuk! Het riempje hoger is misschien ook leuk, maar de riem op deze hoogte vind ik ook niet verkeerd hoor!
Bloem Sweetl leuke broek. Staat je goed. Trui vind ik niet echt iets voor je figuur doen. Is ook erg hoog gesloten. Schoenen vind ik op zich leuk maar niet zo in combi met deze outfit.