Huggybird Nescio iedereen zegt ook meteen pieleman als ze zijn naam horen.... dat was natuurlijk wel te verwachten....
Robije Hier staan ook hele mooie namen: https://www.libelle.nl/mensen/vreemde-dubbele-namen-nederland/
[verwijderd] Robije phuc-duc? π Ik vind comfort-kate ook een opvallende. Doet me denken aan een onderbroekenlijn. "De Comfort-Kate, de comfortabele slip voor tijdens de menstruatie, by Kate Moss for HunkemΕller!".
Robije Ik vond deze wel leuk Kleopatra-Antonanette Antoinette was waarschijnlijk iets te lastig π.
Sevenof9 Tantetil ik ken ook een Anne, ik denk dat zij het niet zo erg vindt. Haar ouders noemen haar Annie of Anchie dus dit kan er dan mooi nog bij π
Blue Oh my goodness... βMβn oudste heet Yaeden en zei de hele dag door βOdjee! Odjee!β toen ik hoogzwanger was. We dachten: dat is wel een leuke naam. Het is Ogey geworden. Geen een kind die zo heet.β
[verwijderd] Blue Geen een kind die zo heet Dat heeft een reden ja π€£ Ik denk dat ik dat ook ga doen: R roept net 'Tjatjatja-uhuuruu-hihi!' Bijdeze heet zijn broertje Tjahuhi! En geen kind die zΓ³ heet! π