[verwijderd] smax Ik heb een vriendje gehad die Vincent heet. Hij noemde zichzelf altijd Vinnie de Vinvis π€¨ Ach...het heeft tussen ons niet heel lang geduurd, spreekt bijna voor zich... π
[verwijderd] Ik heb er vandaag weer een paar gehoord. Maar ik kan ze niet onthouden π die willekeurig gekozen letters door elkaar blijft gewoon niet plakken.
[verwijderd] Siemen. En dan erbij vermelden dat de ouders zo veel van reizen houden. En dus ongetwijfeld wel een keer Engels spreken. En er niet bij stil staan dat hun kind zich misschien ook wel eens moet voorstellen in het Engels. πΆπΆπΆ
[verwijderd] [verwijderd] Dat heb je met zoveel namen idd! Floor, Dick (Engels) NikΓ©, Merle, Lotte (Frans) Vajen (Turks) Kip, Bill (Nederlands) en zo nog veel meer namen/talen natuurlijk, haha.
Sevenof9 [verwijderd] Dan kun je toch nog best een Nederlandse naam hebben? Een vriendin van mij heet Toos, als ze zich voorstelt in het Engels heet ze dus 'tenen', maar dat levert alleen maar leuke situaties op, niks mis mee. Ze word er echt niet om uitgelachen.
Toch6 Diazz ja? Heb ik je nu beledigt? π of heb je ook fb gelezen π Overigens vind ik de klank wel mooi, maar de schrijfwijze niet
Diazz Toch6 Ik vind βm dus klinken als dΓ© naam. Maar ik kan dΓ© naam dan ook helemaal niet uitspreken π
Sevenof9 [verwijderd] Maar de uitspraak van Siemen in het Nederlands is echt wel anders dan het Engelse semen en je schrijft het ook anders.
[verwijderd] Sevenof9 dat je het anders schrijft klopt, maar ik vind het qua uitspraak wel erg veel op elkaar lijken, waardoor ik het een erg onhandig gekozen naam vind.